※*___GAME OVER"]〕
>>I BELIVE I CAN FLY!!!*”
`'正義必勝____#*>u<”
 
        ※從前傻頭小子 現已大個更深近視←☆
◆漫長漫長夜晚 從未覺是冷】
cheung3106
暱稱: ♂彰”____]]★
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


EXAM*07 分類: 未分類

已放棄了考試!!!!

已撐不下去!!!!!

今日考I.S同HISTORY]]]

I.S<<<由於放棄考試,,,SO是冇溫書的!!!

有好多時間,,,諗野________

忘記了洗腳FA老師在試卷上=="

因為每次寫筆記時寫1句"中史課,,SIN KWOK WA老師"

就會有9分平時分1次XD~真的!!!

由於我忘了,,SO我要係I.S果度寫,,

鄭KA敏老師,,I.S課""""拉高D分XDD

HIST,,,唔知點解,,,係冇溫過書....

但可以有個答案係個腦海中出現=="

怪!!!不過都好=]不勞而獲!!!!

COEY問我畜力點寫,,佢唔識____

但我尻了*寫左禽力比佢=="

佢果題冇答=="SOR,,,,

放學,,同呀枝回家*V*幸運!!!




訪客留言 (返回 cheung3106 的日誌)


JOYCE1216 於 2006-06-21 12:02 PM 發表:
哈哈哈~~~咁抵死~~~
我冇曬命....
因為我係[[屎]]~~~~
哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JOYCE1216 於 2006-06-20 11:44 PM 發表:
不要放棄考試la~~~
我仲屎過你地la.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又會GE=V=""""
李又曬命.\/."
不喜歡李學RAYMOND牙!!!!
我DIU李牙!!!岩岩係咁講野,,
MSN"""搞到我NOW個MSN HAND左,,,
重ON唔到TIM!!!.\/."
Posted at 2006-06-20 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]