26062006
陪NANA去身體檢查,,,
我見到KONG MAN KIT牙=V=
NANA做問卷果時笑死,,,
而家D問題咁9 GE?
我放X~~~~XP
之後去了葵芳,,
有人叫NANA做令女XD
陪佢等她的好朋友黎XD]]
之後我走左.......
搭31M又見到KONG MAN KIT--"
搵屎晴____去左石陰HEA=]
去我HM睇碟"咒怨輪迥"
唔知點解~又驚又搞野=0=
1面睇1面笑=V="
THEN送佢走=]
27062006
成晚訓唔着,,,訓得1個中到=V="
今日派卷,,,我I.S唔合格=="
差1分,,我諗牙SIR會比我~~
因為我乖XP,,其實係因為佢問我差幾分合格姐=]
真好人=],,,,,
MISS KWOK下年唔教我地LU,,,
^V^"MISS KWOK唔洗成日喊LU!!!!
ENG牙~~~HOW HING 5甲不入~~萬歲!!!!
MATHZ,,,派卷2先,,,FEI入了5甲,,勁牙!!!!
牙SIR話我唔錯^V^,,,,
之後做左1 D好似耍太極GE動作,,
比牙SIR鬧~~以為自己唔合格___
加上果日冇帶計做機~~BUT........
見到自己份卷真係偷笑~嘰左1聲,,,,
同NANA1齊大嗌~我合格牙!!!!
我重係用人手計嫁!!!!!YA!!!!!!
搵陪屎晴大曾,,,見到MISS=="
佢牙~扮撚晒野咁同我講"我知李肚痛WO"
又叫我去睇醫生~真尻!!!!
放學去了大快浩XD,,,
見到N咁多個老師~~
嚇死人牙~~RAYMOND HI NANA WO~
走果時係咁姐住個口~~~
MAMA奪命追魂=V=,,
好快返好快返~~~~~
去左NANA HM坐=]
之後佢去了COEY家,,,
我返家SLEEP ZZZ...
1訓就訓到4點幾=]
1陣又要返學LU~~~
P.S.今天NG B活真尻,,,搞到我勁"LOR"=="
28062006
I AM HURT~好多唔合格,,我真的不想REPEAT!!!
個個都高分過我~~~真差勁!!!!
報分時間,,,合格的::::
MUSIC 22/30<<CHEAP!!!!
MATHZ 1,,54/100<<好差,,BUT用人手計GE~算係咁,,
MATHZ 2,,29/40<<不太好"""
ENG LIST 68/100<<都好差!!!
ENG 1(READING) 59/100<<=/\="
CHIN說話 35/60<<緊緊合格!!!
CHIN 1(作文) 50/80<<=="
CHIN 2 47/80<<差牙!!!!
CHIN 3(聆聽) 38.5/60<<誠實得黎GE分=/\="
PTH 69.5/100<不太好囉!!!
GEOG 60/100<<差勁之極!!!!
家政 72/100<<不太好!!!
倫理 50/70<<不太好牙!!!!!!
不合格的::::::
電腦 不合格,,卷又比左牙SIR=="
不知分數如何=="
HIST 44/100<<冇溫書,,,,
中史 29/90<<冇1次合格!!!!
I.S. 49/100<<加埋平時分嫁啦~都係唔合格!!!
EPA 16/100<<我的學號牙!!!全班之低!!!
諗起都激死我!!!!佢計少左我8分嫁.\/."
之後叫何仔公黎,,佢話冇理由計少咁多喎~
話我係岩岩加上去,,仆街啦佢!!!!!
之後牙陳KAI智重要攞份新卷比我叫我即做WO...
DIU!!!!我咁低分都知我冇溫書啦<<其實係冇時間先真牙!!
重要我即做,,,屁記得!!!!!!
之後又話我呢度果度唔同,,食撚屎!!
唔比分我.\/."死仆街,,李老母生錯左李牙,,
冚家富貴!!!!!
放學同NANA去左椰林KWOK,,好飽!!!
NANA格離個女仔幾令WO______
之後返HM訓教,,,
5點幾起左身睇"奪命咒"
悶到牙MA都唔認得囉!!!
1D都唔驚,,講人狼GE,,睇到就完就冇睇LU...
P.S李個臭RAYMOND連自己個英文名都唔識串,,,
科科咁高分.\/."
__________今天心情欠佳!!!!____________
|