今天是我和NANA的OCEAN PARK之旅^^
未出發,先興奮!!!!=0="
0745起了床,,打比NANA
牙枝&牙拎都唔去LU,,得我地2個=V="都好!!!
首先搭車果時見到個勁Q GE小妹妹,,
咬住手指仔訓教^^

之後去到玩左滑浪飛船,,愈礦飛車,,太空摩天輪,,飛天秋千,,摩天巨輪.....
冇玩到瘋狂過山車同極速之旅,,留返下次同CHI去先玩
社左睇海C同水母館,,好得意牙~~D水母識自己變色嫁^^
THEN向兒童皇國出發^^
玩旋轉木馬.....
我BUY左刨冰,,好好味!!!!!
3點幾走了,,,走果時見到1個外國的男孩,,
好型的,,白的,,又係釘唇的^^
返到KF食M記~
係果度HEA左陣就走LU,,
NANA就去搵佢個好朋友^^
回家後...發生左1件好可怕GE事.......@@"
今天我照片^^
  
  
  正牙!!!!
想睇其他GE可以問我攞^^
|