考完試了!!而家知到既係得2科合格...係廢左d...中文差少少合格....英文真係唔想講..400分我得52分...唔好笑我==本人英語白痴....英文作文0分..零聽6分...睇到我笑左..數學唔洗講...都係唔合格=.=