運吉運吉...可以唔駛理._.
純粹想洗版而已...誰叫我很耐沒打qooza ma._.
但是...每次路過時...都係會打d野先走...030
======================(美麗的分隔線)======================
面對博打的旦旦...沒話說._.
面對想找我一起低能的sarah...沒話說._.
面對想找我玩aoc...但失敗了多次的eddie...沒話說._.
面對不乖乖的lannie...沒話說._.
望住塊鏡...見到我...kai到沒話說._.
ps...唔知點解話埋lannie-*-
======================(美麗的分隔線)======================
就這樣...運吉完了._.你們都被我騙了很多時間=v=+
======================(美麗的分隔線)======================
話說尼排又去左打波-w-
但話說打親波都會傷手...傷腳._.
但係又抵受唔住...成日都去打波T^T
淨講今日...一場就多左隻魚旦:'[(((大哭...
一講喊...又諗起一位我可愛的朋友._.
同一位經常和我sms的妹妹-v-
終於...真係運完吉._.而你們真的被騙了很多時間-v-
======================(美麗的分隔線)======================
^看到寫什麼嗎^
|