今朝7點到起左身....個頭勁暈
可能係琴晚飲左d酒掛....發覺d啤酒真係好難飲>.<"
但唔知點解d人咁鍾意飲....!!!又傷身wOr-3-"
大約到左8點頂唔順,,,又訓返...直接訓到10點先起身
精神左勁多lo......
到左12點.....約左甘佢地去剪頭髮~.~
轉左m陰..大家返到學校唔好笑我啊!!!!!!!!
剪完返到屋企都11點lu...勁夜..出面又熱到pk....咩天氣...點解會咁熱嫁??
希望星期一停課啦!!!!!!!!!!我好驚有H1N1啊(唔識英文請留意:H1N1係豬流感)..哈哈
反人妖大行動....!!!!!!
|