Got My Cursor @ 123Cursors.com
OK..LeT's bEgiN..@v@"!!!!
cheungcwk10
暱稱: cwK*杰~』
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-07-16
2009-06-28
2009-06-25
2009-06-21
2009-06-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 1296
2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20 分類: 未分類

今朝7點到起左身....個頭勁暈

可能係琴晚飲左d酒掛....發覺d啤酒真係好難飲>.<"

但唔知點解d人咁鍾意飲....!!!又傷身wOr-3-"

大約到左8點頂唔順,,,又訓返...直接訓到10點先起身

精神左勁多lo......

到左12點.....約左甘佢地去剪頭髮~.~

轉左m陰..大家返到學校唔好笑我啊!!!!!!!!

剪完返到屋企都11點lu...勁夜..出面又熱到pk....咩天氣...點解會咁熱嫁??

希望星期一停課啦!!!!!!!!!!我好驚有H1N1啊(唔識英文請留意:H1N1係豬流感)..哈哈

反人妖大行動....!!!!!!



2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 分類: 未分類

今日考math...勁難...

之黎就返左屋企.....

夜晚出左去溫書......

聽日考埋地理就差唔多考完試lu!!!!!!!!!

多謝你陪左我...溫左咁多日書!!!!!

thank you!!!!



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

今日終於都考試啦!!!!!

不過科科都唔係幾好.....朝早一起身又周身骨痛>.<

可能老左啦!!!!!!!

最失望就係歷史衰左啊>.<...

無計....咁唯有係其它科到考好d...

every body +油啦...一齊為今次考試努力!!!!!!!!

到左夜晚...點知發燒...

跟住去左睇e生..等左我成9個字>..<

唔知聽日返唔返學好呢??又想返又唔想返..都唔知點好

唔返又怕會0分wOr!!!!返左又怕冇精神考得唔好!!!

真係好苦腦啊!!!!!!!



2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 愉快 分類: 未分類

今日10點到就起左身....玩左一陣電腦

大約到左3點到去左補習-3-"

一直補到7點到先完.....超累...不過為左成積都係直得ge^.^

補完之後就去左同甘食耶林閣....哇..

果到d野食真係好貴....最衰就係食唔飽...

食完後就陪左甘去搵俊...搵完啦就咁係返屋企睇我最愛ge綱練啦!!!!!!

點知起返屋企ge途中撞到Benny佢地....同佢地傾左一陣計..我就返左屋企

好對唔住啊!!!Benny..我只係陪左你一陣....但係我真係好想睇綱練>.<

請你原諒我吧!!!!!!!!!!