今日勁早起身囉!7:30就起左啦!跟住係九龍塘火車站等陳倩彤!我地搭去大圍站等李曉霖,但係等左好耐,佢都未到囉!過左4班車啦!我地等緊既時候,我同陳倩彤係咁打俾過班人,仲俾佢地激死左!個個都......唉,算啦!我地就搭去太知,跟住就搭的士去吳希彤屋企個會所,跳舞!但係跳跳下佢地話去吳希彤屋企,咁咪去囉!食野既時候,佢地成日講理d野,勁好等囉!食唔到囉!之後參觀佢屋企,果班人係到影相囉!有冇問題啊!之後又去返練舞!唔知咩事,我無端端吞左粒香口膠!之後我地練練下部機壞左!咁就冇得練!本身我地唸住去體育館,但係又冇場囉!咁又唔知去邊,我地唸住去劉冠瑜屋企,但係佢又唔俾喎!咁地咪係m記坐囉!咁就坐左兩個鐘!我地係到玩,玩過ture or tare啦!好驚囉!佢地問理d好有問題既問題!又做理d好有問題既動作!咁之後我同梁詠同去先,佢地就繼續玩啦!