我今日好早起身,,都唔知做咩- -,,但只知道,,今日要早D番去........我一洗完頭,,就刷牙LU同吹頭- -,,好好玩~跟住,,就番學啦我,,比有利捉左,,嗚嗚,,去到輕鐵站,,見到姚泰,,鋼根,,波子一齊,,跟住番到學校,,有D不愉快了~~默書,,識哂,,^^v,,勁牙!!跟住就活動了,,同柏薑,,有利,,鋼根,,阿奶睇表演= =,,都幾好聽嫁~跟住去左黃霆屋企^^"同佢隻狗仔玩,,比佢地咬,,好痛呀!!跟住就同家姐傾計,,lu~