各位fd..你哋好!
今次第一次寫qooza..
yesterday,我哋成班舊同學去海洋公園到玩..
都幾開心ge..
玩左不少野..
有d人就淨係行(我指d某人)
有d人就玩到kaikai地..咁囉..
跟住就..冇啦..我要講ga係咁多..
得既就留個cm..
byebye..