察覺自己好耐冇打,
可能呢排比較忙,唔記得左blog既存在∼
近期都冇乜特別,
期待旅行+自組足球,
希望自己可以進步多d,
雖然我知道自己踢波真系冇乜天分。
今日開始統測lu.
I.S比我預期中難(生物部分)
起碼冇5字頭...
我已經對香港既教學方式感到無奈同鬱悶。
系香港,教學根本就系政治,
d老師一個二個都好似讀左政治咁,
老師出錯題就唔該檢討啦,
學生又唔系老師裡面既一條蟲,仲要專登估老師出錯系邊?
我覺得我無辜咯(雨軒哥mode)
我覺得求學唔系求分數呢一句真系好能夠安慰到我,
對於一個勇於發問、學習,一個努力溫書,而得到一個垃圾分數既人黎講。
呢一句話語系黎自天堂!
哎,今次當系吸收左經驗啦,好在系統測姐∼
其餘科目繼續努力!
大家都要比心機啊!
|