si mon;;blog`
開到呢個blog,我要多謝janice,我既父母,我部電腦,同埋我一大班既同學,多謝大家,我會繼續努力!
cheungking3h10
暱稱: Simon、大生
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« May 2017 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
話說日子這樣過
去mk行街^^
真係講都唔信啊∼我又...
iphone 4!
漸漸明白該怎麼做
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
文章分類
全部 (7)
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 68
今日人氣: 1
累積人氣: 1300
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
2010 年 11 月 12 日  星期五   晴天


真係講都唔信啊∼我又打blog啦>,< 開心 分類: 未分類

察覺自己好耐冇打,

可能呢排比較忙,唔記得左blog既存在∼

近期都冇乜特別,

期待旅行+自組足球,

希望自己可以進步多d,

雖然我知道自己踢波真系冇乜天分。

今日開始統測lu.

I.S比我預期中難(生物部分)

起碼冇5字頭...

我已經對香港既教學方式感到無奈同鬱悶。

系香港,教學根本就系政治,

d老師一個二個都好似讀左政治咁,

老師出錯題就唔該檢討啦,

學生又唔系老師裡面既一條蟲,仲要專登估老師出錯系邊?

我覺得我無辜咯(雨軒哥mode)

我覺得求學唔系求分數呢一句真系好能夠安慰到我,

對於一個勇於發問、學習,一個努力溫書,而得到一個垃圾分數既人黎講。

呢一句話語系黎自天堂!

哎,今次當系吸收左經驗啦,好在系統測姐∼

其餘科目繼續努力!

大家都要比心機啊!

 



2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天


iphone 4! 分類: 未分類

今日終於買左iphone 4,

真系好爽yy啊!!!!!

轉左做3台,one2free一定會罰我錢lu^^

一個月要比367,無限上網,

唔打算破解,玩下便d既正版game算數,

'假設世上冇翻版,遊戲唔洗咁破殘!'

系道德層面上,我地要支持正版,

系人類本性上,我地定會玩翻版!

 

 

再次唸通好多野,或許是有了夢想的緣故..

 

我一直系度唸點解自己愈來愈冇衝勁去學習,

原來系夢想唔夠堅定!

我要做個很有前途的冇出息者!^^

 

 

改變一切生活習慣,使得夢想更易達成∼!

那些只是浮雲!

 

醒覺吧∼!如夢初醒獸!!!!!!!! 



2010 年 10 月 22 日  星期五   陰晴不定


漸漸明白該怎麼做 分類: 未分類

琴日好早就訓左,

主要系因為跑9分鐘太搏命,

未試過咁攰。。

今早一起身,發覺頭髮亂得黎好頗有層次感,

咁就順勢用埋髮泥啦^^

頭兩堂系i,s.

我發覺我對Physics 真系好有興趣,

一定會揀佢^^

music堂兩堂都系度思考緊,

在美妙的旋律陪伴下,

漸漸認清自己要做d咩,

我欠學業太多,

係時候要還債!(好認真的說)

上中文堂真系愉快,

梁老師又講左d好神奇既野。。。

妳冇事啊嘛?(用'妳'主要原因是佢淨系同女仔講)

老師系唔會將標準答案放系投影幕上嘎!

放左學就去踢波,

系趙sir指導下,慢慢領略到踢波真正踢法,

學趙sir話斋,冇天分,唔緊要,起碼要用心去學,我真系好用心去學踢波^^

踢波真系好好,得閒又可以睇下舞蹈室wor.

仲可以鍛煉體能,強化肌肉,磨練意志,

一舉x得!

今日又系超攰的說,

今日又要很早訓的說....

最後同大家介紹幾首歌-。-

蕭敬騰-記得,

同上-王子的新衣,

小賤-欠你的太多,

信樂團-離歌!

中三的我們要學懂長大,

學懂做人,認清方向,

要明白自己在做什麼,

要勇敢嘗試,要大膽提問,

我地3行班系最好既一班!

大家要為學業繼續努力啊!