|
今日...返學..佢冇打比我,....可能尋日...唉算..
返到去...又係同虹g佢地吹水...笑撚死==”!
上樓梯個陣佢話傻仔樂比人打...呵∼ 我收d風真係準>@<
叻囡喔>v<* 之後呀虹啞左∼ 我地係咁話佢得意∼同可愛∼
話佢 咁可愛 細細粒∼但又串柒柒咁∼ 比人打就應該啦∼ 哈*
但睇黎打傻仔樂個d人..5會好得去邊lu∼==”! 卡卡*∼
之後冇乜野...上堂...美琪比左包煙我...不過係金魚...叫我幫佢”把”住*〕〕
之後成機笠左飛=v=” 嘻*))) 西撚利...巧叻g∼
之後上英文堂..同佢地玩..勁白痴==” 之後放學..練野..勁辛苦..不過超爆笑..
我同亨亨2個==” 勁白痴...笑死我..*))
今日練到7點幾... 勁累囉..不過走個時..都係咁笑==”! 白痴∼
之後返到黎洗白白g∼ 舒服曬∼ 5使痴立立...呵*2222
食埋飯..8點幾..egg打黎... 話我做咩5打比佢..∼
之後傾傾下∼ ..本來好開心嫁...我都冇再諗...但佢話尋日條8婆打比佢話想同佢行∼
我第1個反應係∼ 我冇諗咁多...我同egg講” 你咪受囉! 撚關我事呀! 之後佢話∼ ”不過我冇答佢∼我同佢講
咁我以後5搵你 喇∼ cut左線..” 我心諗囉∼ 堅定流呀... 你又話5聽佢電話,,
之後又話尋日同我傾完...返左屋企訓攪∼
我e家諗返..好5妥囉...咁績係條8婆係係你打比我之前打比你啦∼ 點解你5講呢?
定係又呃我..其實之後去左搵條女呀?? 好多野囉... 係到等今日先講! 你想玩咩呀?
你又咪講大話..!1 睇死你嫁我!! 呢到,,我又喊左出黎...
” 滴..滴..不久...鍵盤每1顆按鍵 ..以不知不覺地充滿了淚水... ”
值5值呀??? 我都5知...但好憎囉....唉..我都5知想點...
..有時d野5到我話事...之後又話打比我..e家..差5多12點喇...
肯定陪女嫁啦...我好辛苦呀....

|