2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 |
分類: 未分類 |
耶A_A
今朝老母一早走左
老豆又唔記得叫醒我
屌佢
落到去要跑返學~__~
返到去派物理a_a 51分-_-
跟住派英文
40分A_A 對我黎講都OK嫁啦 XD
地理就得23- - 全班唔合格 勁好笑:O
賀賢高分過我A_A
跟住派中史
64分~_~ 前面錯哂
後面個d就岩左好多~_~ 亂up野比佢
放學等賀賢剪頭髮
跟住同雞翼巫去篤波
篤到六點半左右
就返屋喇~~_~~
|
網主回覆
係丫 勁好笑 Posted at 2010-01-26 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你勁d Posted at 2010-01-26 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
are you crazy @@????? Posted at 2010-01-26 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
勁多人差過你啦~ 唔洗咁既
拿 有賀賢啦 雞翼等等啦~ haha Posted at 2010-01-26 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|