★Ming:9

2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


2010-01-26 分類: 未分類

耶A_A

今朝老母一早走左

老豆又唔記得叫醒我

屌佢

落到去要跑返學~__~

返到去派物理a_a 51分-_-

跟住派英文

40分A_A 對我黎講都OK嫁啦 XD

地理就得23- - 全班唔合格  勁好笑:O

賀賢高分過我A_A

跟住派中史

64分~_~ 前面錯哂

後面個d就岩左好多~_~ 亂up野比佢

放學等賀賢剪頭髮

跟住同雞翼巫去篤波

篤到六點半左右

就返屋喇~~_~~






訪客留言 (返回 cheungming 的日誌)


gwagwa0309 於 2010-01-26 09:56 PM 發表:
全班唔合格=.=
咁咪激死佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫 勁好笑
Posted at 2010-01-26 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lkoi1994 於 2010-01-26 09:55 PM 發表:
@c@英文40分咁勁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你勁d
Posted at 2010-01-26 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ka_rilakkuma 於 2010-01-26 07:49 PM 發表:
喂喂喂喂喂-v-
系喇,叫你啊傻仔^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

are you crazy @@?????
Posted at 2010-01-26 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amychonghiu 於 2010-01-26 07:29 PM 發表:
妳成績好我好多:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

勁多人差過你啦~ 唔洗咁既
 
拿 有賀賢啦 雞翼等等啦~ haha
Posted at 2010-01-26 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cheungming
暱稱: 銘
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
蚊:)
雞翼:)
恩:)
潘:)
賀賢:)
文軒叔:)
wilson :)
錢:)
火星哥:)
大佬:)
:O)
jason:)
華:)
嘉:)
珊:)
莫琪:)
怡:)
冰~:)
綺玲姐:)
巫:)
最近訪客
最近沒有訪客