★Ming:9

2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: 未分類

朝早

諗住同雞翼肥星遲到

點知賀賢同卓善又話遲

我地就去海皮坐

跟住坐到搭四

返學

返到去勁多人遲

鍾惠儀仲啤住我地幾個

跟住miss lau走過黎

佢話我地凸登遲到

我地個個就吹水

賀賢話無車搭 遲起身

雞翼話佢架車轉路行

搞到遲左

卓善話自已無較鬧鐘

肥星仲離普

佢話佢搭錯車

我就話我個度2部電梯壞左

等左勁耐~_~ haha

跟住miss lau話打去我地屋企問

點知最後都係無打~_~

電腦堂睇片

好kai- -"

跟住發生d乜就唔係記得好清楚

只係記得派左化學同埋英文lis--

化學得56分

英文lis 21分~_~

依家英文 地理 數學唔合格

生物實唔合格架喇@@

所以有四科唔合格:(

最記得既就係

賀賢唔想去遠足學會

比我地格硬拉左落去

跟住我地收埋左佢個書包

估都估唔到

個傻仔為左打機

竟然連書包都唔要

就咁返左屋企

事後打俾佢

佢竟然叫我將個書包擺去我屋企度

佢都戇直直既

我地做左一個明知既決定

就係將佢個書包俾左miss lau ^__^ hahaha

 






訪客留言 (返回 cheungming 的日誌)


amychonghiu 於 2010-01-28 09:13 PM 發表:
妳地d大話好假-_-
妳當miss lau傻架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我真係當佢傻嫁\v/
Posted at 2010-01-29 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poohlove520 於 2010-01-28 08:23 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-01-28 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poohlove520 於 2010-01-28 08:04 PM 發表:
白痴仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喬寶寶
Posted at 2010-01-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yukochan629 於 2010-01-28 07:49 PM 發表:
下....佢咁都得-_-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o哂
Posted at 2010-01-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cheungming
暱稱: 銘
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文軒叔:)
低B琪:)
蕙:)
雞翼:)
佩:)
KITGUO個妹:)
:O)
恆:)
彤:)
包:)
淇淇:)
善:)
輝:)
綺玲姐:)
豪:)
豆腐哥:)
恩:)
傑:)
珊:)
東:)
最近訪客
最近沒有訪客