| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
開學日
| 分類: 無謂瑣事 | 明明是九日三日,寫九月一日的日記有些怪.....不過算了.....那個介意的話站出來告訴我
見到同學們都很興奮阿...(不知在興奮個什麼勁兒...明明八月已經見過幾日了)
搬到美好的新課室:
G02
在staff room和校長室的中間,好興奮!
今年的交換生,是個德國的男生。
靚仔呀!原諒我忍不住尖叫起來。
不過可惜......他只有十六歲.....
新學年第一次調位,和阿君坐,後面是豪仔和慈慈,哈哈,今次到我有靈氣喇!
這個開學日,我又再次因為「豐富」的娛樂常識成功地出醜了=口=
話說阿君指著一張男明星照,問我他「靚不靚仔」。為了表現我的禮儀,我就說:「好靚仔呀!」
然後阿君就問我:「你都覺呀?(開心狀)你知唔知佢邊個呀?」
我望了望,又很高興同「懶醒」的說:「知!鄭伊健丫嘛!」當時我還心想,原來現在還有年輕女孩喜歡鄭伊健。
「咩呀?唔係呀!」阿君見我答錯,有些少激動。
跟著我就再仔細的看多次啦,這次應該沒錯了吧?
「係喎,求先睇錯,周國賢丫嘛!」
誰知......這是......
賀軍翔......(我暈)
| | 發表時間:2006-09-03 03:00 AM [ 編輯日誌 ] |
|