|
|
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
|
|
我係金日係9龍塘交收戈個;) 賣家好nice;`A_A 同埋隻介指睇得出係1分錢1分貨;D 真係好靚好得意=) 下次有機會我會再幫襯你架; ^3^
|
網主回覆
thz哂你=] Posted at 2009-08-21 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
{{i'm小茶(; 今日係黃大仙交收果個o___o}} 好評一個!!:D 果隻食物戒指真係好靚丫!!>___比想像中更靚~ 之前有d擔心您係果d無良賣家;; 會放大果舊野` 但係原來吾係^^ 真係覺得好靚!!! 開始愛上波板糖^v^
|
網主回覆
你中意就好啦;D
THz你;] Posted at 2009-08-18 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|