ch!
-★好友の店`!
http://blog.qooza.hk/g00df0ru
chi516
暱稱: 芝;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
s0ld^v^
Disney Yes卡
收yes卡
DIY耳環`自己痴野落去...
扭蛋(好多呀>3<...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 19
今日人氣: 8
累積人氣: 2606
站內搜尋
-★好友の店`!
歡迎做買賣gE人做好友xD
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


我的評語;D(更新;;21.8★第2個評語網=]) 分類: 未分類


大家買過我ge野ge人都可以係度比d評語我=]
我好樂意接受善意批評;]
讚賞我當然更加開心啦xddd`
留評語比我請講低你係邊個×買左d咩(我驚我唔記得左>"<)

無論好定唔好Ge評語...
下次再幫襯會有95折嫁x)
仲唔快d留評語比我`?!xddd

3男好評網(最好留係個度);;
http://www3.3boys2girls.com/viewthread.php?tid=799155&pid=47052375&page=1&extra=page%3D1#pid47052375

`Thz>v<b




訪客留言 (返回 chi516 的日誌)


katherine712 於 2009-08-21 11:14 PM 發表:
我係金日係9龍塘交收戈個;)
賣家好nice;`A_A
同埋隻介指睇得出係1分錢1分貨;D
真係好靚好得意=)
下次有機會我會再幫襯你架; ^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz哂你=]
Posted at 2009-08-21 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Angel0729 於 2009-08-18 10:25 PM 發表:
{{i'm小茶(; 今日係黃大仙交收果個o___o}}
好評一個!!:D
果隻食物戒指真係好靚丫!!>___比想像中更靚~
之前有d擔心您係果d無良賣家;;
會放大果舊野`
但係原來吾係^^
真係覺得好靚!!!
開始愛上波板糖^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你中意就好啦;D
THz你;]
Posted at 2009-08-18 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]