_____________-*
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


2010-06-24 分類: 未分類

暑假要去奧洲La` ./\.
最後1個香港暑假.我要挽盡佢!
一去就就要去成5年:(
但得閒我一定會番黎架!!
我會掛住你地架!!

♥hk*

 






訪客留言 (返回 chia 的日誌)


Ruby38Siu 於 2011-01-16 06:58 PM 發表:
♥comment`♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_TuNg0123 於 2010-07-19 04:41 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sakicheung 於 2010-07-17 09:46 PM 發表:
思m=]"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabE_v_v 於 2010-07-17 06:54 PM 發表:
C0mment(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TG_mei 於 2010-07-14 06:13 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b0m0v0 於 2010-06-25 10:43 AM 發表:
=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_TuNg0123 於 2010-06-24 08:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_TuNg0123 於 2010-06-24 08:47 PM 發表:
.o.`C0MMMMMMMMMMMMM3NT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0ve_sum 於 2010-06-24 07:01 PM 發表:
CM(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaBipO 於 2010-06-24 06:10 PM 發表:
COMMENT<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





chia
暱稱: 唯愛_*