chic
~日曆日曆~
快d留言啦!!
※我的好友※
◎我的連結◎↑
•cream junior house •creamhouse
生日*
今日我生日喇!! 我又大一歲喇!!**]] 琴晚係姨姨屋企度訓,,可以同彤彤 高高玩~~ 好開心呀!
今日去唱K,,唱左好多CREAM既歌呀~ 好hign呀!!Y,金,彤,姨仲唱"祝壽歌"比我聽!!^^ 好多紅星同我講生日快樂呀!!![你唔明架喇!!] 之後唱完仲有"新城慈善唱k大晒菠蘿"見到stephy,2R,jade等* 我想睇架,,不過趕住走,,
好開心呀今日,,不過唔知點解D FD 咁冇情冇義,,
又唔同我講生日快樂!!!格!!