chicaco
暱稱: ★ 林  526* 一生難忘
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
i love u
拾回戀愛的味道!..
2008-02-14
2008-02-13
點解???
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
龍出沒注意!!!
ka女圭
呀Hing
呀lin
呀豬++
細妺....+
墨汁情!!??
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 78
今日人氣: 3
累積人氣: 7004
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天
                                                  累!!
                                                                        

唔好意思~呢幾日太累..講回7月6日...朝早...一樣係比人嘈左起身...

之後回校..熱死!!!好似比人囉風筒吹住咁..之後...上hall,唱埋d咁ga歌.唉.

放學,玩左2小時多的電腦便出蝴蝶踢波,有kin,hong,lin+我,熱!!呀lin好白

似小白豬=.="之後5點幾過ok,wait呀輝,鳩吹一會..之後打波..幸好係6

時多,如果唔係會做燒豬的=.="9點sleep..太累..

7月7日

朝早進行嘈醒人行動,哈哈!!之後係家做讀書文摘,要比賽呢 !!8點出門口,上

暗頂搵呀南+咩嘈,之後回校吹水...佢地班友仔好野....一個二個走哂落樓下

踢波...遺留我一個人在樓上...之後跟班女仔傾計..係咁講18禁..

放學...食左野,之後回校準備比賽!!有40"份"呢!!幸好冇出線,如果唔係呀豬

會好可憐,回家打機...9點幾過龍門居,要跟人解決一下問題,之後吹水..

11點幾回家..哇!!msn比人玩..跟我一樣的name,一樣的photo..暈

                                                    刊登時間︰2006-07-08 01:23 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 chicaco 的日誌)


nam 於 2006-07-08 01:57 PM 發表:
-0-"我都識玩XDDD
哈‥我地有40分幾好呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好玩我-.-"...會爆頭的
Posted at 2006-07-09 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



菁 於 2006-07-08 11:54 AM 發表:
哇卡卡!我同孫扮得好似尼卡卡!!
好多人都比我地玩xddd
仲有呀
你po d相出尼我地all都會有咖!!xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我豬你地玩野-.-你班友唔認
Posted at 2006-07-09 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]