唔好意思~呢幾日太累..講回7月6日...朝早...一樣係比人嘈左起身...
之後回校..熱死!!!好似比人囉風筒吹住咁..之後...上hall,唱埋d咁ga歌.唉.
放學,玩左2小時多的電腦便出蝴蝶踢波,有kin,hong,lin+我,熱!!呀lin好白
好似小白豬=.="之後5點幾過ok,wait呀輝,鳩吹一會..之後打波..幸好係6
時多,如果唔係會做燒豬的=.="9點sleep..太累..
7月7日
朝早進行嘈醒人行動,哈哈!!之後係家做讀書文摘,要比賽呢 !!8點出門口,上
暗頂搵呀南+咩嘈,之後回校吹水...佢地班友仔好野....一個二個走哂落樓下
踢波...遺留我一個人在樓上...之後跟班女仔傾計..係咁講18禁..
放學...食左野,之後回校準備比賽!!有40"份"呢!!幸好冇出線,如果唔係呀豬
會好可憐,回家打機...9點幾過龍門居,要跟人解決一下問題,之後吹水..
11點幾回家..哇!!msn比人玩..跟我一樣的name,一樣的photo..暈