好la...講回7月9日,天氣唔錯,12點,呀lin上左我屋,之
後出門口回校,camp!!好ka針,可以跟一班朋友玩,之後上
樓...小學泥過..仲係住34,but我個時住3樓,e家一樓,之
後擺低d野...上f.1班女的room囉野食..之後玩玩玩..我
的身體好似甲龍咁-.-”...比呀欣姐+呀菁姐攻擊!!!明日比你
地see,之後..d野食比佢地囉哂!!屌!!比我恭個呀伯起火!!
之後..法國v.s.意大利 屌...lose左..死火!!
係咁嗌-.-冇左聲..痛
7月10日
通頂..累=.=”之後朝早沖左白白,跟肥童落樓食早餐,之後囉野比
班友仔食..肥童,你好man呀∼∼∼之後,12點幾sleep..
班女see住我sleep..驚!!4點幾起身,玩..吹水,之後
落樓食野...9點幾出營買酒..之後..我好似飲好大下..醉下醉
下,講左好多野..我真係煩-.-”之後便嘔!!...
7月11日
一樣..通頂,跟呀hong,王mo,女王玩,7點幾回room..
sleep一會,起身冇水-.-”清野,之後便走人回家..2點幾
回家,之後sleep..9點幾起身...e家12點36...
仲係有一點累...