| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  | |
| 7月12日---灰 |
| 鳩下鳩下讀哂個f.2..有咩心得呢..明白左好多道理,仲有明白左
要有無限的愛比你愛的朋友...
朝早..呀南叫左我起身...幾好,之後8點幾出門口,跟呀南一起回
校,之後呢..唔想出聲..上hall,悶..哂我時間,156/1
63,唉..中三唔比心機讀書真係可以死人,之後放學打機..4點幾
走人,跟肥童+lin+isaac吹水..
回家後,好累,sleep...之後8點幾比電視嘈醒,之後食野..
打機,玩下msn..打下日記,諗下之前..明白現在,努力..
有點傷感
|
| 刊登時間︰2006-07-13 03:24 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
南 於 2006-07-13 09:46 AM 發表:
ET外星人,,
快D多謝我叫你起身啦XP
你吾講野,,好恐怖
好似好惡咁!!
笑多DLA!!
1,,2,,3,,
笑!!XP
|
網主回覆
唔係abcd......e~ Posted at 2006-07-14 12:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|