| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  | |
| 一身臭汗=.=” |
| 朝早6點幾比人叫起身...要上班呢,地點係荃灣...8點幾...做做做..有d時間
打機..傾電話...鳩坐...之後12點食野..食豬排呢,之後仲係要做野...7點幾
回家....媽媽講大話呢-.-"..$100一日工...死la,比左50我ja...
之後回家沖白白落樓搵呀輝+一個令仔...過柏...打街機..頭d!!9點幾搵班
女...之後吹水...11點幾呀輝跟個個令仔走左..我跟個條女飲酒...12點幾回
家,拎起我唯一的信心跟某人講左d野...唔通....唉..我樣柒呀!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-18 01:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|