| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  | |
| 肥林愛上班 |
| 哇...朝早8點落樓,行雷??挑-.-冇可能,之後出車,過tai po...
一路做...冇咩停,幸好天氣唔係太熱,如果唔係,d汗會係咁落的
2點回家...岩岩好似落左小小rain...
3點幾出街,跟呀輝呀kin細輝呀lin傻仔kin打機,我4點幾走人
之後5點,搵呀琳+呀...點打呢-.-,總之係呀誼傾計
冇lala有2條鳩出沒!!!一條黑鳩一條金鳩!!!超驚!!!幸好..佢地係bb鳩
6點幾,呀fung泥埋,咁我地過友愛搵輝仔
之後過山景,食野,.....食食食,12點幾走人
之後玩msn囉
|
| 刊登時間︰2006-08-20 01:20 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
nam 於 2006-08-20 11:18 PM 發表:
|
網主回覆
11:00 p.m你仲係山景? Posted at 2006-08-22 04:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|