| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 16 日 星期六  | |
| 傻仔健生日pathy@通頂冇車落天水 |
| 16-9-06
朝早上水上班...10點幾回家,之後出街玩街機,之後呢..回家鳩坐....6點幾,過置樂搵肥童個d,9點幾走人,食野,bec,j健生日
玩玩玩...11點幾,回置樂,班撚樣仲要打機..頂!!2點幾走人..詔屯中搵車..呆呆地過左15min..之後6個人上的的好過..$60蚊
17-9-06
11點幾起身..wait埋佢地之後走人...回家..4點幾zZz...朝早6點起身
|
| 刊登時間︰2006-09-19 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
hihi*
肥林..好耐冇見na bo=]
知吾知我係邊個a!?
我係牙詩a*嘻嘻
有冇掛住我a?
得閒上我日記留言la -v-
|
網主回覆
好!!!有時間打比你吹水 Posted at 2006-09-22 06:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|