[*當你孤單你會想起誰_]

  我的孤單是我一人的孤單嗎

可時不是自己一人孤單的時候??

,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~

                

       
    
    
    
        
    

       
    
                  
     
    
  
     
 



 

chichi199293
暱稱: 彭美
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好好玩啊!
好累啊
死粟米
...
好攰啊...-.-
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 140
今日人氣: 1
累積人氣: 2850
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


好熱啊!>< 開心 分類: 未分類

今日我11點幾我就起咗身啦!!比平時早咗小小起身

唉...早咗小小都好累啦但係又唔想訓喎...

跟住我就睇電視食下野禁!!

之後就去咗彈咗一陣琴^^到咗4點到

我又要溫書啦...唉...但我都係到玩玩下禁

到咗7點30到就去食飯...

窌冇物啦!!!

2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


哈哈... 愉快 分類: 未分類

今日我又要出去學琴啦...

到咗12點到就同我啊媽,姐,妹一齊去咗飲茶!!食咗好多野啊

2點幾3點我就同我啊媽出去打波...又同我家姐打啦,又同我啊妹

打喎!!好好玩ar~打到6點7點到就出咗去葵芳食飯啦^^

8點30我就番屋企啦!!禁早番屋企就一定係玩電腦,睇電視嫁啦!!

唉...我最近都冇得玩電腦啊!!so冇得玩msn囉!!!

又要做野又要溫野...唉真煩啊!!><好想...嗚嗚...

2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


好yeah啊!! 愉快 分類: 未分類

今日起咗身之後落咗街買野食!!

上到尼一邊食野一邊睇電視*.*跟住老鼠就打咗個電話尼

佢話分咗班啦!!好驚啊!!唔知我係咩班呢!!我問佢

係咩班...佢話係3c又話我都係!!!唉...3c都好d唔會係3d

跟住我就上咗去睇下啦!!大多數fd都係3c到!!哈哈...

係3d就慘啦...唉...>>臭臭<<啊!!!

哇!.!盧仔,嘉儀,winnie,林臭臭,佢地唔係A就係B班死啦!!

唉...真好!!唉到咗f.3都要努力d啦!!!

 

 

2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


好悶啊!! 滿足 分類: 未分類

今日我12點幾起身..呢一陣都幾早起身啊

唉...比我家姐叫醒咗我...唉人地重好想訓嫁嗎><

跟住佢又叫我溫書喎...唉好煩啊佢!!!

又唔可以開電腦玩...算溫書囉~~~

溫下玩下咁!!

到咗7點到8點就食飯啦!!!跟住沖涼睇電視...

唉有電腦用啦!!!可以玩下msn啦!!!唉...好好好...唉...

2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


今日...唉... 滿足 分類: 未分類

今日我12點幾起身!!!跟住我家姐同我講,叫我

去睇英文書喎!!唔係啊!!佢話啊媽叫嫁喎!!重叫我做練習tim

唉...好在我家姐話做練習冇咩用!!就叫我睇英文圖書!!唉

睇都好過寫啊...岩岩放暑假就叫我做咁多野><唔係啊...

跟住我睇到7點到就冇溫啦!!到咗8點幾先有飯食!!

睇下電視...沖下個涼....玩下個msn好悶啊!!!但係....就

個fd打咗d野尼...我呆咗一呆..同佢講得好好地做咩....唉...

唔講啦....係禁啦!!!