我的孤單是我一人的孤單嗎
可時不是自己一人孤單的時候??
哭,傷心,煩惱可否有你和我在一起??...●~
今日我11點幾我就起咗身啦!!比平時早咗小小起身
唉...早咗小小都好累啦但係又唔想訓喎...
跟住我就睇電視食下野禁!!
之後就去咗彈咗一陣琴^^到咗4點到
我又要溫書啦...唉...但我都係到玩玩下禁
到咗7點30到就去食飯...
窌冇物啦!!!
今日我又要出去學琴啦...
到咗12點到就同我啊媽,姐,妹一齊去咗飲茶!!食咗好多野啊
2點幾3點我就同我啊媽出去打波...又同我家姐打啦,又同我啊妹
打喎!!好好玩ar~打到6點7點到就出咗去葵芳食飯啦^^
8點30我就番屋企啦!!禁早番屋企就一定係玩電腦,睇電視嫁啦!!
唉...我最近都冇得玩電腦啊!!so冇得玩msn囉!!!
又要做野又要溫野...唉真煩啊!!><好想...嗚嗚...
今日起咗身之後落咗街買野食!!
上到尼一邊食野一邊睇電視*.*跟住老鼠就打咗個電話尼
佢話分咗班啦!!好驚啊!!唔知我係咩班呢!!我問佢
係咩班...佢話係3c又話我都係!!!唉...3c都好d唔會係3d
跟住我就上咗去睇下啦!!大多數fd都係3c到!!哈哈...
係3d就慘啦...唉...>>臭臭<<啊!!!
哇!.!盧仔,嘉儀,winnie,林臭臭,佢地唔係A就係B班死啦!!
唉...真好!!唉到咗f.3都要努力d啦!!!
今日我12點幾起身..呢一陣都幾早起身啊
唉...比我家姐叫醒咗我...唉人地重好想訓嫁嗎><
跟住佢又叫我溫書喎...唉好煩啊佢!!!
又唔可以開電腦玩...算溫書囉~~~
溫下玩下咁!!
到咗7點到8點就食飯啦!!!跟住沖涼睇電視...
唉有電腦用啦!!!可以玩下msn啦!!!唉...好好好...唉...
今日我12點幾起身!!!跟住我家姐同我講,叫我
去睇英文書喎!!唔係啊!!佢話啊媽叫嫁喎!!重叫我做練習tim
唉...好在我家姐話做練習冇咩用!!就叫我睇英文圖書!!唉
睇都好過寫啊...岩岩放暑假就叫我做咁多野><唔係啊...
跟住我睇到7點到就冇溫啦!!到咗8點幾先有飯食!!
睇下電視...沖下個涼....玩下個msn好悶啊!!!但係....就
個fd打咗d野尼...我呆咗一呆..同佢講得好好地做咩....唉...
唔講啦....係禁啦!!!