|
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 做義工=) |
分類: 未分類 |
今朝8.00返到去學校
系等的其間..
去睇吓藝術周的作品
見到2個我自己的作品..
9.幾出發去在隆亨的耀能協會 - 幼兒中心
原本好害怕"呢D小朋友"
不過見到他地之後
發現原來他地系好得意的
有D仲好棒的
吾講都吾知原來他地系有病的...
個個好想再去多次做義工牙
|
網主回覆
Posted at 2009-04-15 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-04-15 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-04-15 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. :) Posted at 2009-04-15 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
no thx.. :) Posted at 2009-04-15 07:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-04-10 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-04-10 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-04-10 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
alex04 於 2009-04-07 08:48 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thx.. :) Posted at 2009-04-10 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. :) Posted at 2009-04-10 10:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|