|
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| 2009-07-02 |
分類: 未分類 |
09.07.01
下午表妹約咗我去踩單車
未去踩之前..
我地去新城市行咗陣街
再去M記飲野
返屋企放低她的袋
再去借單車踩`
個天好曬牙..好熱!
大圍去大埔=]
返去途中..
我帶表妹去河畔到食糖水><
夜晚彤彤系我屋企sleep`
給我一個機會改過..好嗎?
你們可否重新接納我..
|
網主回覆
thx.. yan :> Posted at 2009-07-07 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. 峰哥 :> Posted at 2009-07-07 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. 玥 :> Posted at 2009-07-07 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. 周周 :> Posted at 2009-07-07 11:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-07 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
w1nG Posted at 2009-07-07 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. w1nG` Posted at 2009-07-07 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx 喔` Posted at 2009-07-04 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
alex04 於 2009-07-04 11:32 AM 發表:
cm
|
網主回覆
thx.. 發哥 :> Posted at 2009-07-04 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.. 童童 :> Posted at 2009-07-04 02:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|