今日本身要練波嫁~不過屋企人唔比!
我都想偷走出去既~成家係晒屋企=w="
佢地唔比我去練波姐~!
好在佢地肯比我出街.....keke*
我9點鐘學琴,,,學到差唔多10點!
then我就係到吽la~~
吽到差唔多時間~!chiling既約會到la~
之後我同亞ka係我屋企樓下等!
then我同佢去左買ice cream食...
就係因為要買ice cream,,,遲左=w="
跟住我地就係到等埋b穎同穎xla~ke
之後唔見彭彭,,,咁我地就走左!!
到左mk...我地去左唱k...=w="
點解差唔多都係jolin既歌嫁...
then我地唱k既期間去左好多廁所!!
3點幾lu~唱完!我地去左行潮特!
穎x話佢走先~唔同我地食野!
then就搭火車去左沙田...諗住食野!
唔係掛!又又又食sushi la>w<""help...
(因為屋企人唔係屋企=w=".....
所以要同亞哥自己攪掂!........
我就同左佢地去食sushi la~)
係好好味既...但係食到我嘔呀*=w="
跟住我地見冇咩野做!!哈哈哈~~~
思穎又話不如去佢屋企打牌wor!keke*
咁我就話好lo...ke~唔夠人仔呀>w<!
call埋亞芬先keke*!!之後係富安ok等!
係我地搭巴士既時候...chiling同思穎
係到教我點打牌!!(我都講過話我唔識嫁la)
之後我都識識地既....去到富安>w<
去到思穎屋企~~開始打!我諗住頭一兩次
唔x錢呀嗎....=w+"點知頭個兩次
我食糊....仲要7,9番tim呀>w<""""""
唔制呀>w<白痴嫁!之後要錢la~
我開頭係咁輸~~!!之後最後個d我終於
有得食糊la>w<"超開心!!不過我都唔知
發生緊咩事lo~~keke...then搭的走!!
ps今日真係好開心呀~今日可以玩到10點先走!
屋企人都唔話我>w<
|