•.*`蝴蝶●〞°*
.*`蝴蝶●〞我知道*ˊ/ 永遠:喜歡的°*還是你

﹊只許‥盡力〃去跑*"  
chichiwi
暱稱: 枝+*°﹏□■ 嫂*
性別: 女
國家: 香港
« May 2017 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
﹏□■去左睇寶貝計劃...
`[[今日比賽好多奇遇
覺得好辛苦|!*[▋
``' *.3日都好開心_...
.*×ㄖ°*" 頭頭事道...
訪客留言
Lecorea cia... (CesWeme)
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


*,`'\今日玩得爆開心|*× 分類: 未分類

今日本身要練波嫁~不過屋企人唔比!

我都想偷走出去既~成家係晒屋企=w="

佢地唔比我去練波姐~!

好在佢地肯比我出街.....keke*

我9點鐘學琴,,,學到差唔多10點!

then我就係到吽la~~

吽到差唔多時間~!chiling既約會到la~

之後我同亞ka係我屋企樓下等!

then我同佢去左買ice cream食...

就係因為要買ice cream,,,遲左=w="

跟住我地就係到等埋b穎同穎xla~ke

之後唔見彭彭,,,咁我地就走左!!

到左mk...我地去左唱k...=w="

點解差唔多都係jolin既歌嫁...

then我地唱k既期間去左好多廁所!!

3點幾lu~唱完!我地去左行潮特!

穎x話佢走先~唔同我地食野!

then就搭火車去左沙田...諗住食野!

唔係掛!又又又食sushi la>w<""help...

(因為屋企人唔係屋企=w=".....

所以要同亞哥自己攪掂!........

我就同左佢地去食sushi la~)

係好好味既...但係食到我嘔呀*=w="

跟住我地見冇咩野做!!哈哈哈~~~

思穎又話不如去佢屋企打牌wor!keke*

咁我就話好lo...ke~唔夠人仔呀>w<!

call埋亞芬先keke*!!之後係富安ok等!

係我地搭巴士既時候...chiling同思穎

係到教我點打牌!!(我都講過話我唔識嫁la)

之後我都識識地既....去到富安>w<

去到思穎屋企~~開始打!我諗住頭一兩次

唔x錢呀嗎....=w+"點知頭個兩次

我食糊....仲要7,9番tim呀>w<""""""

唔制呀>w<白痴嫁!之後要錢la~

我開頭係咁輸~~!!之後最後個d我終於

有得食糊la>w<"超開心!!不過我都唔知

發生緊咩事lo~~keke...then搭的走!!

ps今日真係好開心呀~今日可以玩到10點先走!

   屋企人都唔話我>w<

 

2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


"" ×﹏今日又去食sushi° 分類: 未分類

今朝我去左呂中練波...練得開心^^

之後練完都差唔多3點45分~~

then我同亞pui搭車返屋企.....

返到屋企,,,我就好想媽咪快d返=w="

因為佢話今晚一齊去食sushi>w<

正呀~~又食呀!!因為琴日同chiling

一齊去左沙田食=w="正呀...

ps今日冇咩野講.....只係知有d掛住你..

2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


夠媽咪飲茶█[]..*+ 分類: 未分類

今日都冇咩野講~~好早就起身!!

之後係到睇電視同睇書.....

之後又係到睇電視~同msn...

同亞芬係到傾=w="唉~~

又同chiling傾~佢今日要同人出去...

攪到冇人理我lu>w<"係到吽!!

之後差唔多1點媽咪話同我地飲茶!

咁我就落左去拎位先!!

點知比我見到個b超得意!(女仔)

好耐都冇一齊去飲茶既日子lu~

所以因為係開心既^______^

跟住飲完~~同左baba,mama...

去超市買d日用品...同埋糧食呀!

之後baba返屋企先~我就同mama行下先!

咁我地睇下d電話=w="跟住又講開

k610i~~>w<"佢又話肯買...

女人真係善變既動物=w=""ke*

then返屋企........

ps今日既心情係開心既^_________^