尋晚打機打通宵,玩跑,最可恨既事,竟然一晚都升唔到1lv= =
我幾驚朝早無精神...點知都好有精神,只係訓左1堂-V-"
派卷日,世史都比我如期差左d...不過都合格,唉,早唔切呀 做凈3題/3\
其他科都合格.__.v
我個同學原來係跑高手@﹏@"橙飛鞋,佢比左ac我,比我入去囉佢d錢,好爽
有4萬TR,咩角色都有= =仲有好多加能力的裝...佢坐我格離,我成日問佢d關於跑既野.真好 呵~
夜晚,個on9老豆番左黎
~完~