好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 11 月 8 日  星期四   雨天


無唔合格科,連英文都合格!_! 驚訝 分類: 未分類

派卷日,中文都幾高...係全班男仔第3高= =同女仔第1果個差7分...真變態!

英文我本身諗住唔合格,點知竟然合格,check番份卷,發覺我好多地方都係-6先岩

例如 : 考英文時,夠鐘,先發現mc題唔記得做,之後拿拿林tick哂,點知竟然4/6  = =" 超負碌

有一部份我9/10 ,老師比左個gd! 好開心~"~

中史31/50 ,覺得一般啦

總算全部合格,真感謝主

~完~

發表時間:2007-11-08 06:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 chick16chick 的日誌)


onlyloveice 於 2007-11-09 06:33 PM 發表:
留個cm比係啦
你啲成績甘強既=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f07202335 於 2007-11-08 09:57 PM 發表:
你係..........................who牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chinkiukiu 於 2007-11-08 06:35 PM 發表:
你甘勁既:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

很負碌
Posted at 2007-11-08 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]