|
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
無唔合格科,連英文都合格!_!  |
分類: 未分類 |
派卷日,中文都幾高...係全班男仔第3高= =同女仔第1果個差7分...真變態!
英文我本身諗住唔合格,點知竟然合格,check番份卷,發覺我好多地方都係-6先岩
例如 : 考英文時,夠鐘,先發現mc題唔記得做,之後拿拿林tick哂,點知竟然4/6 = =" 超負碌
有一部份我9/10 ,老師比左個gd! 好開心~"~
中史31/50 ,覺得一般啦
總算全部合格,真感謝主
~完~
|
| 發表時間:2007-11-08 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你係..........................who牙?
|
網主回覆
很負碌 Posted at 2007-11-08 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|