| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 5 日 星期六  |
煩!  |
分類: 未分類 |
今日同寶怡去左荃灣行街..
行行下..
菜迓SD SMS黎..
問我出5出街..
我話出左la..
跟住佢又話黎..
等陣佢勁耐囉..
佢黎左之後..
我地去左葵芳陪佢買鞋..
買完之後..
我地係到尻行..
牙嬸打比菜迓話黎..
跟住我同寶怡陪菜迓等佢黎..
點知等左勁耐..
細玲又話黎..
又係等左佢勁耐..
今日等人仲多過行街牙!
哈XD"
細玲黎左之後..
菜迓又5見左..
我打比佢問佢係邊..
佢話去睇野..
之後我地就冇陪佢等喇..
我地就走左喇..
我地去左黑地搵kai標個d..
去度無幾耐..
佢地又話去大窩口..
我.寶怡同埋牙玲冇去度..
跟住我地去左食野..
食完去左太陽連搵黑雞..
去左一陣就走左..
牙玲話去葵興攞相..
我同寶怡就陪佢去..
攞完之後..
去左我屋k落下玩啤牌..
去度黑雞都係到..
無幾耐..
kai標佢地都黎埋..
跟住就係到玩啤牌.吹水..
9點幾個陣寶怡同黑雞走..
我同細玲就送佢地搭車..
跟住細玲去左我屋k..
成11黠幾先走..
ps:我希望你聽日5好放我飛機la!
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 91 | »
|