2006 年 7 月 6 日 星期四  |
無野講 
|
今日都係咁,唔會多左好多野講,好悶.我發覺原來唔單止對住她係咁啊.最近我真係變到唔係點講野啊.唔知由幾時開始係咁啦.好似無咩問題,但係就悶親她啦.真唔好啊.唔知點好啦,可能就係因為我一排係咁搞到而家越來越少野講啊.點好啊?有無人救到我啊?
|
刊登時間︰2006-07-06 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
sip時間啊
|
又俾人一種新感覺啦,覺得我用她來sip時間喔. 原來係甘嘅,我而家先知我係甘嘅人啊,真係......算啦,唔穩人地sip啦,自己sip自己啦,唔開機啦,都唔上網啦,出去行下好過啦,睇下行得幾耐,行到幾遠都唔錯啊. 反正都無人穩咖啦,怕俾我用來sip時間啊嗎.甘講同話我玩人有咩分別啊? 都係話唔認真,玩玩下咁囉. 我都唔知點好啦,個頭好痛啊.仲未病好呱.但係點解個心又會咁痛啊?唔會有心臟病呱. 唔會係呱 但係又真係好痛喔 點算好啊?痛死我啦,穩下睇下有無藥吃先.走囉. |
刊登時間︰2006-07-05 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 129 | »
|
|