2006 年 12 月 22 日 星期五  |
到囉 
|
好快就到25號啦,無咩feel啊.聖誕啊,覺得又係甘啫,無咩特別啊.平時我都無甘咖啦,而家又點會有d咩唔同啊.又係甘係度挨日子啊.
|
刊登時間︰2006-12-22 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
2006-12-22 
|
根本就係咩都唔知,有邊個會知啊?個個都話知,知d咩啊?話明白,明d咩啊又?淨係得個講,真係齋talk唔do啊. |
刊登時間︰2006-12-22 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 129 | »
|
|