2006 年 9 月 8 日 星期五  |
暈 
|
又番左一日啦,真係攰啊,今日仲要做埋外賣添,走到腳仔軟啦.仲有最少26日先夠一個月啊.都唔知點好囉.日日都咁多人去.今日做外賣都唔係咁唔好啫,可以偷下懶啊
|
刊登時間︰2006-09-09 02:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
開工
|
呢個係我係做野要帶咖,今日第一日做啊,真係好辛苦啊,係咁唔停行幾個鐘,我淨係早上吃左飯咋,下午都無吃,番到屋企對腳好似唔係自己嘅咁啊.好慘啊,放左工我打左俾她同她傾左陣,之後就同沙皮去(我個fd)左吃野囉.講真我真係唔想做啦,好辛苦,不過我唔想就咁放棄啊,咁都唔似我嘅.我唔會咁易放棄咖,我唔想再做一個俾人覺得我係得把口嘅人啊.咁真係好唔開心咖.我唔要啊.我要重新做番自己囉
今日開工都幾開心咖,識左d人囉,識左好多人啊,一齊做果d我都差唔多識曬囉.仲俾一個來吃野嘅人贊我靚仔添 (有d柅嘔)最唔開心就係俾果個師奶話啦,一d都唔好態度啊.不過她係客,無計囉 |
刊登時間︰2006-09-08 01:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
走佬 
|
今日我11點幾先去到學校啊,遲左dd啊,去之後鬼咁悶啊,哎......d人係甘阿sir又係咁,傻傻地.之後11點30我地就幾個人走左去吃飯囉.去到1點40先番去啊.都唔知有d咩感覺啦.哎...... |
刊登時間︰2006-09-06 05:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 129 | »
|
|