2006 年 8 月 10 日 星期四  |
果然 
|
真係瞓唔著啊,都預左咖啦,我諗佢都未瞓啦.哎∼好煩啊.又孟喔.尋日就同阿哥嘈,今日就......哎∼我都唔知要點啦.就因為我阿媽一d無聊嘅舉動,我....我就......如果真係咩嘅話我真係會嬲她一世啊.
果然,個天真係落雨啊,好大好大,仲嚮雷喔,好似係度話我衰話我錯咁.心好唔舒服,覺得她唔開心,好嬲.我唔知我要點做啊.細佬佢又同我個囡囡......哎∼算啦,細佬講得岩啊,死左好過啦.死左......挂住佢,擔心佢......總之就會係諗住佢,點都放唔低啊.細佬佢地我真係唔知點幫啦,睇來我真係好無用啊.咩都做唔好,咩都幫唔到人.哎~!
|
刊登時間︰2006-08-10 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
又錯 
|
今日去左穩學校啊,穩左好耐,好耐.我好攰好攰.想死.番去知道阿媽睇左d相.暈.都唔知她做咩無啦啦搞我個袋啊.死啦.唔知點好啦,我唔係怕她知啊,我無咩所謂啦,知又係咁啫.她都唔可以改變我,我係怕佢屋企人知啊.佢一路都唔想佢d屋企人知啊.真係唔知點好啊.佢屋企人知就......我講左俾佢知啊,佢好似好怕,仲好嬲.我都唔知點好啦.我都唔想咖.但係就......咩都係我,都係我唔好,無......同她講對唔住啊?佢唔鐘意咖.我都唔知要點做啦.佢話如果俾佢屋企人知左就算唔散都要散啦.如果真係咁就散左,我一定會嬲死阿媽一世啊,一世都唔彩她啊.
Sorry啊,我唔好. |
刊登時間︰2006-08-09 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
一日啦 
|
就咁又過左一日啦.成日都傻傻下咁,都唔知係度諗咩.哎......好挂住老婆仔啊.唔知仲要等幾耐呢?我死啦.唔悶死都挂死啦.點好啊?穩人救我啊. |
刊登時間︰2006-08-09 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 129 | »
|
|