今日係廿四o既招生日,所以今朝就一早起身返左裘記,
8點半返到去海豚爺又未印d傳單,到左9點幾先印到出o黎~
佢整o果張所謂o既傳單簡直不知所謂,
其實我一早估到係咁所以我有諗過我整o既,
但乾哥又話由得佢整,
佢整唔到o既話就丙佢........但佢到最後都係無丙到海豚爺.........
唉............
跟住新俾個廢柴校長劉明偉派落o黎o果個所謂o既校內導師.........更加不知所謂.........
第一日見面就係度聲大大,係度講呢樣講o果樣,仲要著住訓練班U係度又串偉業又小世侯又喝我o地d細路,
係度咩nononosirsirsir話!?
隻碟花左?老番?食帶?定一話你自己本身有癡利根呀!?成個低能仔咁........
試問佢自己癡利根無理由要跟住佢癡o架~~~~~
所以d細路初頭都唔理佢~~~~~~~o果下我真係差d笑左出o黎........(廿四從此多左個笑話),
而且你唔使係度同d細路講咩你o地叫唔好無得走,領袖可以走先(指住我),
你家陣o者係咩意思呀!?完全好似佢係我啊sir我係佢學生o既口閔囉~~
咁算點我做野定一話係咩呀!?
你係我邊個呀!?我好似唔識你o架喎!!
你唔好以為你係校內導師就等於係我啊sir至得o架!!
話晒你新o黎o架咋!!我唔受呢套o架!!
可以點我做野o既人有好多,但絕對無你份,你呢世應該都無呢個資格!!
我份人係無分咩長輩後輩o架!!
只係有受我尊敬尊重o既人或唔值得受我尊敬尊重o既人之分!!
你暫時係唔值得受我尊敬尊重o既人,
唔好以為我係飲茶o果陣笑笑口咁,我只係扮無事扮睇你唔到,
十分感激細文(其中一個係我領袖中話得事o既人)之後幫我o地同佢講左一句(我o地呢度d黃帶不嬲都惡過其他領袖),
新o黎o既哥哥仔呢句說話係俾定個心理準備你,唔該你以後講野小心d!!我同其他領袖都唔係好野o既人o黎!!
今日收左25個中一生,都ok o既,但希望o黎緊呢年唔會流失太多.................
|