今日係星期日所以今朝都係有例牌節目[返24]~
今日要帶班人仔紮個竹制竹架o黎放竹~
當紮唔夠四份一又話要dismiss~
但係又話要個架今日要起到要企係度先得~
o果時我已經火火地真係想唔理同求求其其由鬼得佢就咁放晒d野係度就算~
但係我問心真係睇唔過眼同唔隱心見到個房咁亂,
所以咪叫左班人仔上去dismiss左先,
之後就同啊文係度紮到個架放到晒d竹為止~
紮完之後個人已經又熱又火,再加埋佢o地拎d軍棍o黎o果陣詠怡問左我一句我諗係無意o既問題,
同埋叫佢o地幫手搬d竹上架都唔制o果下,就好似火上加油咁即時完完全全燒著晒我,
係o果殺那一來已經好火,二來我突然之間覺得真係好heart,
原因係我當然明白你o地每次星期日返完o黎之後都好辛苦想快d返屋企休息下或者出街玩下輕鬆下,
但我只係想花多你o地五分鐘左右o既時間幫下手擺d竹上架,
令到間房係你o地下一次用o果陣時唔會咁亂,寛闊啲同舒服啲o者~
唔算過份嗎?
但係你o地聽都唔聽我想要你o地做d乜就係咁講byebye跟住仲走埋~
我真係唔知講d乜好,好無奈.......
之後為有同啊文加埋家榮仔搬返d竹上架~
之後同左民,妹,細文&etc.去左飲茶~
飲完之後返左去裘記玩左一陣,再上左啊民屋企開枱~
打緊o果時世侯爆左句好抵死o既野話啊妹[你手指生鉤o架?]同好多笑料出o黎~
我發覺依個朋友仔真係越來越可愛同趣緻~嘿嘿
打完之後就同左民&妹三條友落左葵芳拾下拾下,世侯就自己返左屋企~~~
打完邊爐就各自返左屋企lu~
今日就打到呢度先啦.......
|