| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |
 |
|
|
.........
|
今日返學...無咩特別~頂#上去個時>>俾人捉..正pk_我同蚊..豆..同我細妹俾人捉q左!!我重要同呀蚊講!!睇住莫札特俾人捉啦^^哈>>低b☆蚊and豆~捉一樣!!我俾人捉兩樣~莫札特俾人捉3樣~哈..吊佢++
之後..上到去""又去廁所..跟住返到去""一分鐘都無就睇完書~haha___
跟住就上堂啦^^ok啦*今日d時間過得超快..同martin..ar廖~輝輝勁傾計~d時間勁n快過__
跟住~小息..文翔叫左我落去~又演講比賽*唉..煩~D題目勁難~不如俾我講~N次界手的經歷啦^^包我冠軍啦
math堂...走火警..哈~!笑死..tse sir重係度畫圖~跟住林啟朗仲係度問數~哈..笑q死我*
落到去..頂..大頭又講左勁耐野>﹏<
放學~tse sir寫哂係黑版~唔去都唔得啦*咁咪等佢囉..跟住佢又勁耐都唔黎!!我地就落去搵佢!哈//一落到去~我都未講野!佢就話^^你唔得!!你一定要返劇社~哈*咁就去左返劇社!!同呀羅傾計^^好感動呀><
之後..又去買劇社D野..跟住就返屋企啦\
|
|
刊登時間︰2006-01-16 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 224 | »
|