| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 |
|
|
終於考完試啦~~^^
|
終於考完試啦...好開心呀~~^^不果聽日就死啦...派卷...真係死左去算><
今日..rsc勁簡單...因為有溫書..pe就難d啦<----無溫書...抄哂
已經知道左有d科啦...唔合格收場...不過唔緊要...唔合格我都安心d...如果合格就真係驚啦""
唔考都考左啦...唔衰都衰左啦...面對現實吧啦<------好積極~~^^
希望聽日唔好咁多科唔合格啦...不過..盡左自己努力..經已無憾~~^^
聽日開始又有排忙啦...敬拜隊又要開始練歌..准備聖誕節崇拜呀.....////
今日去左剪頭髮~~^^剪完返黎就玩電腦...

|
|
刊登時間︰2005-12-14 01:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 224 | »
|