唱k
今日同左~嘉嘉 蚊蚊 我細妹去唱k....勁平呀32蚊>>>>本來都幾好~跟住勁好笑呀___個侍應整跌左d野飲 ~佢地個個都濕左...得我一個無濕 ~
唱左好多CREAM呀~佢地D MV拍得好好呀~睇到佢地隻 碟呀~好靚呀...............
刊登時間︰2005-07-27 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]