今日~返教會with~凱凱..約左11點半,,因為要整野俾ego,,good呀~^^~
俾碟呀廖..勁呀~跟住同凱凱去左大中..買野,,買盒,,,,,
之後去m記整野+埋家俊..一路食一路整,,整左超耐..仲超核突..哈
跟住整完去買古古力~買左100蚊,,好香香呀><..好想食,,
一出到門口照拆..哈,,頂~跌哂落地囉,,勁多人買住我地3條友係到,,好樣衰呀~魚爆,,,
跟住返到去~好似俾人玩咁,,勁係度搬d位,,搞到我同凱凱成日都要去廁所,,
開始了~又唱我地d歌,,悶,,不過愛爆葡萄園>3333<好正呀..估唔到會唱~
之後~玩遊戲,,我地無夾定嫁,,真係咁岩一齊~yeah>3<
玩玩下~我地就送份禮物俾ego啦,,一路傾,,一路攬住,,好sweet呀~你地幸唔到咁多嫁啦~哈.
跟住ego好慘呀~講到喊,,凱凱都喊~攬攬,,錫錫>3<but我見到有人望住我地~ar k..彭慧玲都望住我地,
之後~ego就囉盒野周圍哂~哈,,好搞笑呀>33<跟住繼續玩,,無聊的~like a market...hate
小組~thz..媽媽的麥提沙~完了..ego媽同d組員哂命~
跟住~我頂..基基送禮物俾我~如果嘉禧送,,我會無咁嘔=,=but thz~你地啦.
走~食糖水,,買蛋糕~good..撞到ar k 意粉~方姑..係對面馬路..我扮見唔到~點知ar k同我say hi><''
p.s~today so happy,,,ego媽媽~happy mother's day..love you forever>33333<
|