救命-_________- 成日話溫書而家又無溫到-_- 而家星期日19:45 中史未溫(!) 唔洗訓-_- 第一次咁遲都未溫=D 全部都唔比溫書-_- 要高分過你地吼/_\ 2k10係唔係有bug-_-?
有無人話我知星期三係堅定流@@?