| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 22 日 星期日 
| 2009-11-22 | 分類: 未分類 | 琴日 :
訓到2點幾~出了去打機~打到5點幾就去打野戰~點知味到我地~要等到8點先~
所以就去左碌ling~明明我玩第4道~點知個ball飛左去第3道~哈哈~
跟住去左健身室玩左陣~再打陣ball~就去打野戰了~
著好裝備~攞住枝鎗~就出發去比人射了~比人射中隻手~都好痛下的~但係有人比我仲慘~哈哈~
打完野戰就去打邊爐~戈個阿嬸又串嘴~叫佢攞d野就係到嘈嘈嘈~打打下有隻黑色既野~搞到冇得食~不過算~都差不多了~打完再行左陣公園就回家了~
今日 :
好早起身了~沖個涼~過左陣就去賽ball了~
今埸又係得2分~都係咁la~但係有球空哂~接唔實~舌左~
賽完就去打多陣ball~跟住就with阿撚去買飛睇2012~買完就行左陣~
夠鐘就去睇了~都幾好睇的~睇完回家去~
| 發表時間:2009-11-22 11:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MoxDD 於 2009-11-28 06:47 PM 發表:
打野戰. .打飛機啦你!" . .
|
|
|
t0ng2 於 2009-11-23 05:54 PM 發表:
雞仔寶貝:d
|
|