shit!過左12點!!算吧- - 之前同童明傾電話.得知原來佢系今日生日的.. 今日又同佢傾左半日電話.. 發現童明諗既野同我一樣.. 自己既生日..屋企人/fd記唔記得無都所謂.. 可能系大家成熟左啦~ 點都好啦~我知左就點都要同你講聲生日快樂既~ 話曬我都系第一個唔系你屋企人而記得你生日既fd~~ 第日請你食lunch~~ 今日一路同童明講電話同玩墨香~~ 很正的說! 打住咁多先!閉~ 童明happy birthday~