今日比d卷玩死= =""
大部分及格...得一份衰左=.=48分
通識呀= =本身48分= =
dicky幫我追返一分=.=
但唔知咁樣系開心定傷心囉= =
開心的是,追返個分到49分
傷心的是,差一分先及格
諗諗下..個一分系咪追咪都無謂呢?
唉= =而家身在小學圖書館= =時間系3:35分
懷疑比區生同區太放飛機囉= =
區生=區x亨,區太=黎x儀
究竟佢地系咪"飛機夫婦"呢??
3:40分lu~~
而家重未出現呢!!
唔知幾時先返得屋企呢~?
ps:多謝童明既800點同杰佬既lunch~!~
續上回
原來區生區太果然系飛機夫婦..
害我系圖書館由1點坐到5點.....
好彩= =坐既途中何老師叫我幫佢剪野...剪到隻手好鬼攰= =
但幫到人就好hapi= =
so唔記得lu= =
飛機夫婦害我呆坐5個鐘.....卻令我幫到老師做野= =
所以今次算數-.-下次再放你就死比我睇= =
|