真系好心痛...頭先我竟然系MSN鬧佢.. 但系..我唔咁做又會令大家辛苦... 今次就等我做衰人吧.. 只有令佢憎我.. 佢先會全心同果個人一齊.. 佢作咁多故仔無非都系令我死心..我咁都feel唔到...我真系戇柒鳩= = 我自問樣柒柒咁= =暗瘡又多-.-點會有人鐘意=.=點解我唔早D諗到E點呢- -抵比人呃的== 我諗我都系時候要學下放低一個人了.. 就當比自己個心放下假啦~ 唉..今次考試過得好撚辛苦 成績就一年比一年差.. 算了吧= =唔打了