| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 1 日 星期三  |
| 同學各位找個位 這是你的開學禮 |
分類: 未分類 |
今日係9月1日,
終於都開學,
大家仲記唔記得一年之前,
我地岩岩算上F.2既時候,
嗰時對2C係幾咁有期望呀..
點知原來又係一堆垃圾.
不過人總要向前看,
我依家都會對3C有期望既,
話曬林sir唔係小野wor.
應該可以改寫D老師對我地既睇法既,
至少佢唔會喊啦,
今日好早起身呀,
都好早出門口, 因為阿妹都要番學,
佢仲要早過我,
哈, 估唔到佢咁快又上中學,
大個女啦...
番到學校打左陣波,
之後都係處理下D班務咁....
年年都係咁.....
聽日都係...
之後林sir比我地睇下D資料,
話比我地知我地有幾差, 有幾垃圾,
又講下我地努力讀書咁....
比佢講一講下,
我都真係有少少淆淆地.....
番到屋企電腦都唔用,
即刻預習一下F.3 D書
總結: 林sir is very good.
只要醒醒定定就應該冇事....
開學禮
同學各位找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制*
總要學無論代價多重
學會的多少幫補自信
背過書 何時被考起總有些用
至少你知道甚麼不懂
大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 學傳情達意
二人共處才夠真摯
同學各位找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦仍不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢
歷遍艱辛不作弊 受苦也練成造詣
因此說人生在世 運程難預計
但能入世培養聰慧
同學各位找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦仍不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 355 | »
|