我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 24
累積人氣: 12749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


同學各位找個位 這是你的開學禮 分類: 未分類

今日係9月1日,

終於都開學,

大家仲記唔記得一年之前,

我地岩岩算上F.2既時候,

嗰時對2C係幾咁有期望呀..

點知原來又係一堆垃圾.

不過人總要向前看,

我依家都會對3C有期望既,

話曬林sir唔係小野wor.

應該可以改寫D老師對我地既睇法既,

至少佢唔會喊啦,

今日好早起身呀,

都好早出門口, 因為阿妹都要番學,

佢仲要早過我,

哈, 估唔到佢咁快又上中學,

大個女啦...

番到學校打左陣波,

之後都係處理下D班務咁....

年年都係咁.....

聽日都係...

之後林sir比我地睇下D資料,

話比我地知我地有幾差, 有幾垃圾,

又講下我地努力讀書咁....

比佢講一講下,

我都真係有少少淆淆地.....

番到屋企電腦都唔用,

即刻預習一下F.3 D書

總結: 林sir is very good.

只要醒醒定定就應該冇事....

 

 

開學禮

同學各位找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制*

總要學無論代價多重
學會的多少幫補自信
背過書 何時被考起總有些用
至少你知道甚麼不懂

大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 學傳情達意
二人共處才夠真摯

同學各位找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦仍不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢

歷遍艱辛不作弊 受苦也練成造詣
因此說人生在世 運程難預計
但能入世培養聰慧

同學各位找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦仍不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢