今日好唔開心.. 我會記得晴你講ge每一樣野. 分手之後.. 要好過 記住.. 唔好再唔食飯啦.. 肚餓ge時候一定要自己去買野食.. 因為再冇人可以幫你買架啦 記住..凍ge時候要著3呀..因為我唔會再係你凍ge時候攬住你.. 因為我冇資格咁做.. 我唔係一個好ge老公.. 比唔到幸福你. 但..我都希望其他人比到你架.. 最後分手快樂 分手後做個好朋友吧..@@ 希望今次我做ge決定係岩架啦. 希望你每日可以開開心心. 只要你開心... 便足夠