大家好嗎?我好久無打blog 啦
因為我都唔知打甚麼好...... 過多一(排)我可能去香港的海洋公園玩,其實都無佯大不了,其實我還想問香港有甚麼像漫畫館之類的東西或動畫都得
如果知道的話wirte在留言 (THANK YOU )