難道要我死心?!
這個問題..
對我很難理解..
死心..做得到嘛?!
但..我兩之間出了很大的問題..
難道..要我出手?!
我不想..
我還愛你..
只是..也許..心有別的..
但..不知怎說..
我..我..對你啞口無言..
你知道嘛?!
我我我..不想分手..但..你不要令我出這招..
一下子..沒回頭..
也許..你心沒有了我..
w0w今日ok好玩v_v
識左個女仔@3@
唔錯架a_a對我黎講=]
最好玩個個都唔係我啦..係唔係丫迪ava
睇戲..食野..陪人買衫-.-5點幾閃人-.-
之後又到我買野..咁啦-.-冇野好做..
|