MySpace Playlist at MixPod.com
傻婆.. 我諗我依家講咩都冇用.. 因為..你都唔會返黎.. 我係呢到..只能,.講聲...對唔住傻婆..我愛你.. 也可能..你會封左我msn啦.. 但係..我呢排冇搵你既原因係.. 我丫媽唔比sd咁多sms..對唔住.. 加上我玩樂章唔知點解開msn會lag機.." 所以..我..冇搵你.. 傻婆..真係對唔住.. 不過我想..我想..你返黎香港.. 真的對不起v_v By:你最傻的 傻佬 最後.. 對唔住v_v親愛的